Cyberprofilaktyka NASK
a a a a
Wykłady online dla dzieci i młodzieży
Wykłady online dla dzieci i młodzieży

Wykłady online dla dzieci i młodzieży

Rekrutacja otwarta.


Każdy nauczyciel, który chce zapisać klasę do udziału w wykładzie online powinien zrobić 3 rzeczy:


Uwaga!!! Przy zgłaszaniu wydarzeń stronie events.codeweek.eu prosimy o użycie tagów #codeweek_otwarte #codeweekNASK

Przed zapisem na wykład prosimy o dokładne sprawdzenie grupy docelowej do jakiej kierowany jest wykład. Informacja ta pojawi się w polu wykładu po najechaniu na niego kursorem.


Znajdź drogę do skarbu - wykład dla klas I-II szkoły podstawowej

W ramach zajęć uczniowie, korzystając z zadań, zabaw i gier bez wykorzystania komputera, będą doskonalić i rozwijać umiejętności związane z elementarnymi podstawami programowania.

Forma: praca w parach, małych zespołach

Zasoby:  klasy/grupy uczniów powinny być zaopatrzone w karteczki w kratkę, karteczki post it ( przynajmniej 16 na 4 osoby w grupie), ołówki/pisaki/długopisy, kolorowe kredki

Link dostępu do wykładu: https://mistrzowiekodowania.clickmeeting.com/nask

11 października 2017   9.00 - 9.45
Znajdź drogę do skarbu - wykład dla klas I-II szkoły podstawowej

Znajdź drogę do skarbu - wykład dla klas I-II szkoły podstawowej

W ramach zajęć uczniowie, korzystając z zadań, zabaw i gier bez wykorzystania komputera, będą doskonalić i rozwijać umiejętności związane z elementarnymi podstawami programowania.

Forma: praca w parach, małych zespołach

Zasoby:  klasy/grupy uczniów powinny być zaopatrzone w karteczki w kratkę, karteczki post it ( przynajmniej 16 na 4 osoby w grupie), ołówki/pisaki/długopisy, kolorowe kredki

Link dostępu do wykładu: https://mistrzowiekodowania.clickmeeting.com/nask

Kodowanie, opowieści i tajemnice - wykład dla klas III szkoły podstawowej

W ramach zajęć uczniowie poznają różne sposoby kodowania informacji oraz stworzą swoją własną zakodowaną opowieść.

Forma: praca w parach, małych zespołach

Zasoby:  klasy/grupy uczniów powinny mieć dostęp do karteczek w kratkę, ołówków/pisaków/długopisów, kart pracy: http://bit.ly/2hjYZ4o (jeden egzemplacz na trójke uczniów)

Link dostępu do wykładu: https://mistrzowiekodowania.clickmeeting.com/nask

11 października 2017   10.00 - 10.45
Kodowanie, opowieści i tajemnice - wykład dla klas III szkoły podstawowej

Kodowanie, opowieści i tajemnice - wykład dla klas III szkoły podstawowej

W ramach zajęć uczniowie poznają różne sposoby kodowania informacji oraz stworzą swoją własną zakodowaną opowieść.

Forma: praca w parach, małych zespołach

Zasoby:  klasy/grupy uczniów powinny mieć dostęp do karteczek w kratkę, ołówków/pisaków/długopisów, kart pracy: http://bit.ly/2hjYZ4o (jeden egzemplacz na trójke uczniów)

Link dostępu do wykładu: https://mistrzowiekodowania.clickmeeting.com/nask

Zabawy z Pocket Code/Scratchem - wykład dla klas IV-VI szkoły podstawowej

Uczniowie z wykorzystaniem aplikacji Pocket Code/Scratchem stworzą swoją wizytówkę.

Forma: praca w parach

Zasoby: jeden smartfon lub tablet z Androidem oraz zainstalowaną aplikacją Pocket Code (http://bit.ly/1isTWft, http://bit.ly/1o8BNWD) lub jeden laptop ze zainstalowanym Scratchem (https://scratch.mit.edu/download) dla każdej pary biorącej udział w zajęciach

Link dostępu do wykładu: https://mistrzowiekodowania.clickmeeting.com/nask

13 października 2017   10.00 - 10.45
Zabawy z Pocket Code/Scratchem - wykład dla klas IV-VI szkoły podstawowej

Zabawy z Pocket Code/Scratchem - wykład dla klas IV-VI szkoły podstawowej

Uczniowie z wykorzystaniem aplikacji Pocket Code/Scratchem stworzą swoją wizytówkę.

Forma: praca w parach

Zasoby: jeden smartfon lub tablet z Androidem oraz zainstalowaną aplikacją Pocket Code (http://bit.ly/1isTWft, http://bit.ly/1o8BNWD) lub jeden laptop ze zainstalowanym Scratchem (https://scratch.mit.edu/download) dla każdej pary biorącej udział w zajęciach

Link dostępu do wykładu: https://mistrzowiekodowania.clickmeeting.com/nask

Zakoduj swoją pierwszą grę komputerową - webinarium dla klas szkół podstawowych oraz dla nauczycieli

Programowanie jest fajne! Podczas webinarium razem z dziećmi zakodujemy prostą grę komputerową w Scratchu. Podczas lekcji dowiesz się jak samodzielnie zakodować kultową grę komputerową taką jak Wąż lub Pacman.

Rejestracji oraz logowanie do wykładu pod linkiem: https://robocamp.clickmeeting.pl/zakoduj-swoja-pierwsza-gre-komputerowa-webinarium-dla-uczniow-i-nauczycieli-code-week-2017-grupa-a/register

UWAGA!
Liczba miejsce jest ograniczona, liczy się kolejność zgłoszeń.

17 października 2017   11.30 - 13.00
Zakoduj swoją pierwszą grę komputerową - webinarium dla klas szkół podstawowych oraz dla nauczycieli

Zakoduj swoją pierwszą grę komputerową - webinarium dla klas szkół podstawowych oraz dla nauczycieli

Programowanie jest fajne! Podczas webinarium razem z dziećmi zakodujemy prostą grę komputerową w Scratchu. Podczas lekcji dowiesz się jak samodzielnie zakodować kultową grę komputerową taką jak Wąż lub Pacman.

Rejestracji oraz logowanie do wykładu pod linkiem: https://robocamp.clickmeeting.pl/zakoduj-swoja-pierwsza-gre-komputerowa-webinarium-dla-uczniow-i-nauczycieli-code-week-2017-grupa-a/register

UWAGA!
Liczba miejsce jest ograniczona, liczy się kolejność zgłoszeń.

Zakoduj swojego pierwszego robota - webinarium dla klas szkół podstawowych oraz dla nauczycieli

Robotyka w szkole! Podczas webinarium pokażemy jakich robotów można używać w edukacji i jak już niedługo mogą wyglądać zajęcia informatyki w Twojej szkole.

Rejestracji oraz logowanie do wykładu pod linkiem: https://robocamp.clickmeeting.pl/zakoduj-swojego-pierwszego-robota-webinarium-dla-uczniow-i-nauczycieli-code-week-2017-grupa-a/register

UWAGA!
Liczba miejsce jest ograniczona, liczy się kolejność zgłoszeń.

18 października 2017   11.30 - 13.00
Zakoduj swojego pierwszego robota - webinarium dla klas szkół podstawowych oraz dla nauczycieli

Zakoduj swojego pierwszego robota - webinarium dla klas szkół podstawowych oraz dla nauczycieli

Robotyka w szkole! Podczas webinarium pokażemy jakich robotów można używać w edukacji i jak już niedługo mogą wyglądać zajęcia informatyki w Twojej szkole.

Rejestracji oraz logowanie do wykładu pod linkiem: https://robocamp.clickmeeting.pl/zakoduj-swojego-pierwszego-robota-webinarium-dla-uczniow-i-nauczycieli-code-week-2017-grupa-a/register

UWAGA!
Liczba miejsce jest ograniczona, liczy się kolejność zgłoszeń.

Zakoduj swoją pierwszą grę komputerową - webinarium dla klas szkół podstawowych oraz dla nauczycieli

Programowanie jest fajne! Podczas webinarium razem z dziećmi zakodujemy prostą grę komputerową w Scratchu. Podczas lekcji dowiesz się jak samodzielnie zakodować kultową grę komputerową taką jak Wąż lub Pacman.

Rejestracji oraz logowanie do wykładu pod linkiem: https://robocamp.clickmeeting.pl/zakoduj-swoja-pierwsza-gre-komputerowa-webinarium-dla-uczniow-i-nauczycieli-code-week-2017-grupa-b/register

UWAGA!
Liczba miejsce jest ograniczona, liczy się kolejność zgłoszeń.

19 października 2017   11.30 - 13.00
Zakoduj swoją pierwszą grę komputerową - webinarium dla klas szkół podstawowych oraz dla nauczycieli

Zakoduj swoją pierwszą grę komputerową - webinarium dla klas szkół podstawowych oraz dla nauczycieli

Programowanie jest fajne! Podczas webinarium razem z dziećmi zakodujemy prostą grę komputerową w Scratchu. Podczas lekcji dowiesz się jak samodzielnie zakodować kultową grę komputerową taką jak Wąż lub Pacman.

Rejestracji oraz logowanie do wykładu pod linkiem: https://robocamp.clickmeeting.pl/zakoduj-swoja-pierwsza-gre-komputerowa-webinarium-dla-uczniow-i-nauczycieli-code-week-2017-grupa-b/register

UWAGA!
Liczba miejsce jest ograniczona, liczy się kolejność zgłoszeń.

C# - w IT Szkole - wykład online dla uczniów powyżej 14 roku życia

Wykład akademicki IT Szkoły, skierowany do młodzieży 14 +, wprowadzający w zagadnienia programowania obiektowego w języku C#. Wykład  adresowany jest do uczniów szczególnie zainteresowanych informatyką oraz poszukujących wiadomości wykraczających poza zakres wiedzy szkolnej.
Uczestnicy: uczniowie liceów i techników ze szkół zarejestrowanych w programie IT Szkoła oraz inne osoby zainteresowane tematem. 
Wykład odbędzie się w dniu 19 października br. w Auli Warszawskiej Wyższej Szkoły Informatyki o godzinie 10.00. W ramach wykładu będzie możliwy udział stacjonarny w w/w miejscu (limit miejsc: 140) oraz transmisja za pomocą YouTube (limit bez ograniczeń). 
Wymóg rejestracji drogą mailową na adres kontakt@it-szkola.edu.pl. W treści maila należy podać imię i nazwisko, adres e-mail, deklaracje uczestnictwa w wykładzie online. W mailu zwrotnym wskazane będą w zależności od wybranej formy uczestnictwa: rejestracja na wykład stacjonarny lub link dostępu do wykładu.

19 października 2017   9.00 - 11.00
C# - w IT Szkole - wykład online dla uczniów powyżej 14 roku życia

C# - w IT Szkole - wykład online dla uczniów powyżej 14 roku życia

Wykład akademicki IT Szkoły, skierowany do młodzieży 14 +, wprowadzający w zagadnienia programowania obiektowego w języku C#. Wykład  adresowany jest do uczniów szczególnie zainteresowanych informatyką oraz poszukujących wiadomości wykraczających poza zakres wiedzy szkolnej.
Uczestnicy: uczniowie liceów i techników ze szkół zarejestrowanych w programie IT Szkoła oraz inne osoby zainteresowane tematem. 
Wykład odbędzie się w dniu 19 października br. w Auli Warszawskiej Wyższej Szkoły Informatyki o godzinie 10.00. W ramach wykładu będzie możliwy udział stacjonarny w w/w miejscu (limit miejsc: 140) oraz transmisja za pomocą YouTube (limit bez ograniczeń). 
Wymóg rejestracji drogą mailową na adres kontakt@it-szkola.edu.pl. W treści maila należy podać imię i nazwisko, adres e-mail, deklaracje uczestnictwa w wykładzie online. W mailu zwrotnym wskazane będą w zależności od wybranej formy uczestnictwa: rejestracja na wykład stacjonarny lub link dostępu do wykładu.

powrót
do góry Menu Strony

Ustawienia plików Cookie

Na naszych stronach używamy różnych technologii, by zoptymalizować Państwa doświadczenia online. Obok wymaganych plików cookie, które zapewniają funkcjonalność stron, należą do nich także technologie służące np. do anonimizacji analizy stron lub do wyświetlania ukierunkowanej reklamy. Korzystanie z nich jest dobrowolne i wymaga zgody. Zgodę można w każdej chwili wycofać ze skutkiem na przyszłość.
Zobacz szczegółową Politykę Prywatności



Wymagane
Sesyjne pliki Cookies wymagane do działania strony, przechowywane podczas wizyty na stronie, np zapamiętany wybór języka strony

Statystyczne
Anonimowe statystyki odwiedzin strony oraz zachowania użytkownika

Zewnętrzne
Pliki Cookies od zewnętrznych dostawców usług takich jak filmy Youtube