Wykłady online dla dzieci i młodzieży
Rekrutacja otwarta.
Każdy nauczyciel, który chce zapisać klasę do udziału w wykładzie online powinien zrobić 3 rzeczy:
- zarejestrować się poprzez formularz na stronie cyberprofilaktyka.pl/codeweek_formularz
- jeżeli istnieje wskazanie, zarejestrować się do udziału poprzez link wskazany w polu danego wykładu (pole wykładu pojawi się po najechaniu kursorem na wykład)
- a na zakończenie, zarejestrować swój udział w wykładzie na stronie events.codeweek.eu. (jak wypełnić formularz)
Uwaga!!! Przy zgłaszaniu wydarzeń stronie events.codeweek.eu prosimy o użycie tagów #codeweek_otwarte #codeweekNASK
Przed zapisem na wykład prosimy o dokładne sprawdzenie grupy docelowej do jakiej kierowany jest wykład. Informacja ta pojawi się w polu wykładu po najechaniu na niego kursorem.
W ramach zajęć uczniowie, korzystając z zadań, zabaw i gier bez wykorzystania komputera, będą doskonalić i rozwijać umiejętności związane z elementarnymi podstawami programowania.
Forma: praca w parach, małych zespołach
Zasoby: klasy/grupy uczniów powinny być zaopatrzone w karteczki w kratkę, karteczki post it ( przynajmniej 16 na 4 osoby w grupie), ołówki/pisaki/długopisy, kolorowe kredki
Link dostępu do wykładu: https://mistrzowiekodowania.clickmeeting.com/nask
11 października 2017 9.00 - 9.45Znajdź drogę do skarbu - wykład dla klas I-II szkoły podstawowej
W ramach zajęć uczniowie, korzystając z zadań, zabaw i gier bez wykorzystania komputera, będą doskonalić i rozwijać umiejętności związane z elementarnymi podstawami programowania.
Forma: praca w parach, małych zespołach
Zasoby: klasy/grupy uczniów powinny być zaopatrzone w karteczki w kratkę, karteczki post it ( przynajmniej 16 na 4 osoby w grupie), ołówki/pisaki/długopisy, kolorowe kredki
Link dostępu do wykładu: https://mistrzowiekodowania.clickmeeting.com/nask
W ramach zajęć uczniowie poznają różne sposoby kodowania informacji oraz stworzą swoją własną zakodowaną opowieść.
Forma: praca w parach, małych zespołach
Zasoby: klasy/grupy uczniów powinny mieć dostęp do karteczek w kratkę, ołówków/pisaków/długopisów, kart pracy: http://bit.ly/2hjYZ4o (jeden egzemplacz na trójke uczniów)
Link dostępu do wykładu: https://mistrzowiekodowania.clickmeeting.com/nask
11 października 2017 10.00 - 10.45Kodowanie, opowieści i tajemnice - wykład dla klas III szkoły podstawowej
W ramach zajęć uczniowie poznają różne sposoby kodowania informacji oraz stworzą swoją własną zakodowaną opowieść.
Forma: praca w parach, małych zespołach
Zasoby: klasy/grupy uczniów powinny mieć dostęp do karteczek w kratkę, ołówków/pisaków/długopisów, kart pracy: http://bit.ly/2hjYZ4o (jeden egzemplacz na trójke uczniów)
Link dostępu do wykładu: https://mistrzowiekodowania.clickmeeting.com/nask
Uczniowie z wykorzystaniem aplikacji Pocket Code/Scratchem stworzą swoją wizytówkę.
Forma: praca w parach
Zasoby: jeden smartfon lub tablet z Androidem oraz zainstalowaną aplikacją Pocket Code (http://bit.ly/1isTWft, http://bit.ly/1o8BNWD) lub jeden laptop ze zainstalowanym Scratchem (https://scratch.mit.edu/download) dla każdej pary biorącej udział w zajęciach
Link dostępu do wykładu: https://mistrzowiekodowania.clickmeeting.com/nask
13 października 2017 10.00 - 10.45Zabawy z Pocket Code/Scratchem - wykład dla klas IV-VI szkoły podstawowej
Uczniowie z wykorzystaniem aplikacji Pocket Code/Scratchem stworzą swoją wizytówkę.
Forma: praca w parach
Zasoby: jeden smartfon lub tablet z Androidem oraz zainstalowaną aplikacją Pocket Code (http://bit.ly/1isTWft, http://bit.ly/1o8BNWD) lub jeden laptop ze zainstalowanym Scratchem (https://scratch.mit.edu/download) dla każdej pary biorącej udział w zajęciach
Link dostępu do wykładu: https://mistrzowiekodowania.clickmeeting.com/nask
Programowanie jest fajne! Podczas webinarium razem z dziećmi zakodujemy prostą grę komputerową w Scratchu. Podczas lekcji dowiesz się jak samodzielnie zakodować kultową grę komputerową taką jak Wąż lub Pacman.
Rejestracji oraz logowanie do wykładu pod linkiem: https://robocamp.clickmeeting.pl/zakoduj-swoja-pierwsza-gre-komputerowa-webinarium-dla-uczniow-i-nauczycieli-code-week-2017-grupa-a/register
UWAGA!
Liczba miejsce jest ograniczona, liczy się kolejność zgłoszeń.
17 października 2017 11.30 - 13.00Zakoduj swoją pierwszą grę komputerową - webinarium dla klas szkół podstawowych oraz dla nauczycieli
Programowanie jest fajne! Podczas webinarium razem z dziećmi zakodujemy prostą grę komputerową w Scratchu. Podczas lekcji dowiesz się jak samodzielnie zakodować kultową grę komputerową taką jak Wąż lub Pacman.
Rejestracji oraz logowanie do wykładu pod linkiem: https://robocamp.clickmeeting.pl/zakoduj-swoja-pierwsza-gre-komputerowa-webinarium-dla-uczniow-i-nauczycieli-code-week-2017-grupa-a/register
UWAGA!
Liczba miejsce jest ograniczona, liczy się kolejność zgłoszeń.
Robotyka w szkole! Podczas webinarium pokażemy jakich robotów można używać w edukacji i jak już niedługo mogą wyglądać zajęcia informatyki w Twojej szkole.
Rejestracji oraz logowanie do wykładu pod linkiem: https://robocamp.clickmeeting.pl/zakoduj-swojego-pierwszego-robota-webinarium-dla-uczniow-i-nauczycieli-code-week-2017-grupa-a/register
UWAGA!
Liczba miejsce jest ograniczona, liczy się kolejność zgłoszeń.
18 października 2017 11.30 - 13.00Zakoduj swojego pierwszego robota - webinarium dla klas szkół podstawowych oraz dla nauczycieli
Robotyka w szkole! Podczas webinarium pokażemy jakich robotów można używać w edukacji i jak już niedługo mogą wyglądać zajęcia informatyki w Twojej szkole.
Rejestracji oraz logowanie do wykładu pod linkiem: https://robocamp.clickmeeting.pl/zakoduj-swojego-pierwszego-robota-webinarium-dla-uczniow-i-nauczycieli-code-week-2017-grupa-a/register
UWAGA!
Liczba miejsce jest ograniczona, liczy się kolejność zgłoszeń.
Programowanie jest fajne! Podczas webinarium razem z dziećmi zakodujemy prostą grę komputerową w Scratchu. Podczas lekcji dowiesz się jak samodzielnie zakodować kultową grę komputerową taką jak Wąż lub Pacman.
Rejestracji oraz logowanie do wykładu pod linkiem: https://robocamp.clickmeeting.pl/zakoduj-swoja-pierwsza-gre-komputerowa-webinarium-dla-uczniow-i-nauczycieli-code-week-2017-grupa-b/register
UWAGA!
Liczba miejsce jest ograniczona, liczy się kolejność zgłoszeń.
19 października 2017 11.30 - 13.00Zakoduj swoją pierwszą grę komputerową - webinarium dla klas szkół podstawowych oraz dla nauczycieli
Programowanie jest fajne! Podczas webinarium razem z dziećmi zakodujemy prostą grę komputerową w Scratchu. Podczas lekcji dowiesz się jak samodzielnie zakodować kultową grę komputerową taką jak Wąż lub Pacman.
Rejestracji oraz logowanie do wykładu pod linkiem: https://robocamp.clickmeeting.pl/zakoduj-swoja-pierwsza-gre-komputerowa-webinarium-dla-uczniow-i-nauczycieli-code-week-2017-grupa-b/register
UWAGA!
Liczba miejsce jest ograniczona, liczy się kolejność zgłoszeń.
Wykład akademicki IT Szkoły, skierowany do młodzieży 14 +, wprowadzający w zagadnienia programowania obiektowego w języku C#. Wykład adresowany jest do uczniów szczególnie zainteresowanych informatyką oraz poszukujących wiadomości wykraczających poza zakres wiedzy szkolnej.
Uczestnicy: uczniowie liceów i techników ze szkół zarejestrowanych w programie IT Szkoła oraz inne osoby zainteresowane tematem.
Wykład odbędzie się w dniu 19 października br. w Auli Warszawskiej Wyższej Szkoły Informatyki o godzinie 10.00. W ramach wykładu będzie możliwy udział stacjonarny w w/w miejscu (limit miejsc: 140) oraz transmisja za pomocą YouTube (limit bez ograniczeń).
Wymóg rejestracji drogą mailową na adres kontakt@it-szkola.edu.pl. W treści maila należy podać imię i nazwisko, adres e-mail, deklaracje uczestnictwa w wykładzie online. W mailu zwrotnym wskazane będą w zależności od wybranej formy uczestnictwa: rejestracja na wykład stacjonarny lub link dostępu do wykładu.
19 października 2017 9.00 - 11.00 C# - w IT Szkole - wykład online dla uczniów powyżej 14 roku życia
Wykład akademicki IT Szkoły, skierowany do młodzieży 14 +, wprowadzający w zagadnienia programowania obiektowego w języku C#. Wykład adresowany jest do uczniów szczególnie zainteresowanych informatyką oraz poszukujących wiadomości wykraczających poza zakres wiedzy szkolnej.
Uczestnicy: uczniowie liceów i techników ze szkół zarejestrowanych w programie IT Szkoła oraz inne osoby zainteresowane tematem.
Wykład odbędzie się w dniu 19 października br. w Auli Warszawskiej Wyższej Szkoły Informatyki o godzinie 10.00. W ramach wykładu będzie możliwy udział stacjonarny w w/w miejscu (limit miejsc: 140) oraz transmisja za pomocą YouTube (limit bez ograniczeń).
Wymóg rejestracji drogą mailową na adres kontakt@it-szkola.edu.pl. W treści maila należy podać imię i nazwisko, adres e-mail, deklaracje uczestnictwa w wykładzie online. W mailu zwrotnym wskazane będą w zależności od wybranej formy uczestnictwa: rejestracja na wykład stacjonarny lub link dostępu do wykładu.