Nowy scenariusz "Chill w realu"
06.12.2023
Wg najnowszego raportu z ogolnopolskiego badania dzieci i młodzieży NASTOLATKI 3.0, młodzież spędza w internecie średnio 5 godzin 36 minut, w pół godziny więcej niż w poprzedniej fali badań z 2020 r.
Dla sprzyjania zdrowego balansu między życiem online i offline, stworzyliśmy scenariusz "Chill w realu. Moje korzyści z bycia offline”.
Został on przygotowany jako scenariusz zajęć dla nauczycieli pracujących z młodzieżą z klas VIII szkół podstawowych oraz klas ponadpodstawowych. Materiał można wykorzystać jako rozpoczęcie tematu o cyfrowej równowadze. Jest idealnym punktem wyjścia do stworzenia prac przez uczniów, w konkursie który trwa obecnie.
Pełny pakiet znajduje się na stronie:
https://www.saferinternet.pl/materialy-edukacyjne/scenariusze-zajec.html
Dla sprzyjania zdrowego balansu między życiem online i offline, stworzyliśmy scenariusz "Chill w realu. Moje korzyści z bycia offline”.
Został on przygotowany jako scenariusz zajęć dla nauczycieli pracujących z młodzieżą z klas VIII szkół podstawowych oraz klas ponadpodstawowych. Materiał można wykorzystać jako rozpoczęcie tematu o cyfrowej równowadze. Jest idealnym punktem wyjścia do stworzenia prac przez uczniów, w konkursie który trwa obecnie.
Pełny pakiet znajduje się na stronie:
https://www.saferinternet.pl/materialy-edukacyjne/scenariusze-zajec.html
Adresaci: uczniowie klas VIII szkoły podstawowej oraz liceum/technikum.
Czas trwania: 45 min
Cel: zrozumienie i umiejętność świadomego kontrolowania czasu spędzonego w sieci.
Poniżej pakiet materiałów udostępnionych na stronie saferinternet.pl